اين آموزش توسط بسياري از قهرمانان اين رشته ورزشي استفاده شده

اين مجموعه براي حرفه اي ها و کساني که قصد حرفه اي شدن دارند پيشنهاد مي شود

مجموعه اي براي آموزش فوتبال براي علاقه مندان اين رشته و کساني که به فکر قهرماني در اين رشته هستند

آموزش فوتبال

توجه کنيد: اين محصول داراي گارانتي بدون قيد و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و يا تعويض ميباشدپس با اطمينان خريد کنيد

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

خريد پستي

فقط 15200 تومان!        شماره مجوز:256/85487

با خريد اين مجموعه در فوتبال پیشرفتی شگفت آور خواهید داشت
============================================

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۴:۳۹:۰۰ | نويسنده : فوتباليست | بازدید:

آموزش نحوه پرتاب اوت در فوتبال

قوانين فوتبال روش پرتاب توپ از خطوط كناري را مشخص مي كنند . بازيكن بايد در مقابل زمين ايستاده و هر دو پاي خود را بر رو يا پشت خط كناري قرار دهد . براي پرتاب توپ از هر دو دست استفاده مي شود بدين ترتيب كه : دست ها در پشت سر قرار گرفته و توپ به هر نقطه اي پرتاب مي شود . بسياري از بازيكنان وقت خود را صرف پرتاب توپ از خطوط كناري نمي كنند و ديده مي شود كه در پرتاب هاي خود مرتكب اشتباهات بي شماري مي شوند . هنگامي كه دو دست را بكار مي بريد مي توانيد جهت توپ را مشخص كنيد . قانوني وجود دارد كه مي گويد : « بازيكني كه توپ را از خطوط كناري دريافت مي كند به عنوان آفسايد مطرح نمي شود » . بنابراين پرتاب بهتر ، خطرات بيشتري براي حريف ايجاد مي كند . بازيكناني وجود دارند كه مي توانند توپ را تا فاصله 30 متري پرتاب كنند . هنگامي كه توپي از خطوط كناري نزديك دروازه پرتاب مي شود تاثيري نظير كرنر دارد .

به ادامه مطالب برويد

در اين مورد مي توانيد از حالت ايستاده يا دويدن توپ را پرتاب كنيد . زماني كه توپ را از حالت ايستاده پرتاب مي كنيد بايد آن را در حالتي نگاه داريد كه انگشت مشت و نشان با يكديگر تماس يابند . توپ با نوك انگشتان و نه كف دست تماس مي يابد . بازوان را در پشت سر خم كنيد . پاها را از يكديگر باز كرده و وزن بدن را ميان آن دو تقسيم كنيد . توپ با كمك و همكاري پاها ، بدن ، شانه ها ، بازوان ، مچ ها ، دست ها و انگشتان به خوبي پرتاب مي شود . عمل پرتاب با خم كردن بدن به طرف جلو ، مستقيم كردن بازوان و قرار دادن نوك انگشتان به طرف پايين خاتمه مي يابد . عمل پرتاب پس از دويدن و برداشتن 6 يا 8 قدم موثرتر واقع مي شود . در پرتاب توام با دويدن اجازه ندهيد كه در لحظه پرتاب هيچ يك از پاها خارج زمين قرار بگيرند . پرتاب توام با دويدن موجب مي شود كه توپ مسافت بيشتري را طي كند .

ليست زير به منظور تمرين در دو نوع پرتاب تهيه شده است :

    پرتاب را از حالت هاي ساكن و دويدن بدون توپ تمرين كنيد .
    اين عمل را توام با توپ تمرين كنيد و به مسافت پرتاب توجهي نكنيد .
    اين عمل را توام با توپ تكرار كنيد ولي بتدريج كوشش در افزايش قدرت پرتاب كنيد .
    اين عمل را با توپ سنگين تر يا توپ طبي (توپي كه توسط شن پر شده است ) تمرين كنيد .
    عملياتي را كه با توپ فوتبال فرا گرفته ايد تكرار كنيد . توجه مخصوصي به اشتباهات قبلي خود نموده و سعي در پيشرفت پرتاب كنيد .
    پرتاب توپ به طرف دوستان را در جهات و فواصل مختلف تمرين كنيد .
    براي كامل كردن تكنيك هاي مختلف عمل پرتاب را با بازيكنان تيم خود در تيم مقابل تمرين كنيد .
    انتخاب تكنيك ها را در شرايط لازم فرا بگيريد . هنگامي كه متوجه مهارت خود در يك يا دو تا از پرتاب ها شديد بهتر و بيشتر در بازي تيم موثر خواهيد بود .

دوباره متذكر مي شويم كه موفقيت به آرامشي كه در نتيجه تمرينات و آموزش فوتبال ها بدست مي آوريد بستگي دارد . اگر مايل هستيد در پرتاب توپ از خطوط كناري موفق باشيد بايد در متد مورد علاقه خود پيشرفت كنيد . خواندن مطالب و يادآوري حركات بازيكنان ديگر براي موفقيت و پيشرفت كافي نيست .

منبع: daneshnameh.roshd.ir


برچسب‌ها: ،


نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]